Πολυτελή ξενοδοχεία και kazino του εξωτερικού αποκτούν την δική τους οσφρητική ταυτότητα (άρωμα) μέσω ελληνικής εταιρείας, η οποία ήδη έκλεισε συνεργασία με τον όμιλο SBM (Societe des Bains de Mer).
Μάλιστα, περιοδικό του Μονακό φιλοξενεί άρθρο για την παγκόσμια πρωτοτυπία που έχει τραβήξει τα βλέμματα.
Στο εν λόγω άρθρο του περιοδικού Monte-Carlo Society φιλοξενείται συνέντευξη της Ελληνικής εταιρείας όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται η σημασία της οσφρητικής ταυτότητας (scent branding).
«Η διάθεση μας και οι συναισθηματικές αντιδράσεις μας επηρεάζονται άμεσα από τα οσφρητικά ερεθίσματα που λαμβάνουμε. Κάθε φορά που μυρίζουμε ένα συγκεκριμένο άρωμα, ανακαλούνται αναμνήσεις από την πρώτη μας επαφή με αυτό το οσφρητικό ερέθισμα. Είναι σαν το artwork logo μιας επιχείρησης», δήλωσε ο υπεύθυνος της εταιρείας.
Κατόπιν αιτήματος του Monte-Carlo Societe des Bains de Mer (SBM), η ομάδα αρωματοποιών της ελληνικής εταιρείας σχεδίασε και ανέπτυξε tailor made & exclusive οσφρητικά ερεθίσματα, ως οσφρητική ταυτότητα (scent identity) των Hotel de Paris, Hermitage Hotel, Sun Casino & Les Thermes Marins Spa.
Αξίζει να σημειώσουμε πως η εταιρεία ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις σχετικά με το σχεδιασμό και την εφαρμογή tailor made & exclusive scent identity, σε δύο από τα πλέον γνωστά καζίνο. Το πρώτο είναι το Tiger Resort στη Μανίλα, ένας από τους πιο πολυτελείς προορισμούς χαλάρωσης και διασκέδασης στην Ασία το οποίο θα εκκινήσει τη λειτουργία του το Νοέμβριο. Το δεύτερο είναι το Casino di Venezia, το περίφημο καζίνο της Βενετίας, έμβλημα κομψότητας και πόλος έλξης του διεθνούς jet-set.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ -ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ - ONLINE ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ. Email:sv1salfa@gmail.com