Πιθανότατα ούτε η ίδια η Microsoft δεν θα περίμενε την μεγάλη επιτυχία του Kinect, που έχει ήδη πουλήσει πάνω από 8 εκατομμύρια «κομμάτια». Σύμφωνα με την ίδια, πάντως, αυτό είναι μονάχα η αρχή.
Το Kinect είναι ουσιαστικά μια απλή ιδέα, που μάλιστα έχουμε ξαναδεί και στο παρελθόν: πρόκειται για ένα gadget που επιτρέπει την αλληλεπίδραση με μια κονσόλα (ή έναν υπολογιστή) δίχως άμεση επαφή μαζί του. Παραπλήσιες προσπάθειες βλέπαμε περιστασιακά εδώ και…
είκοσι χρόνια, αλλά καμία δεν είχε καταφέρει να επιτύχει απόλυτα το στόχο της. Με το Wii να έχει «προετοιμάσει το δρόμο» για το λεγόμενο «motion gaming», το «παιχνίδι μέσω νευμάτων», η… ολοκλήρωση της εξίσωσης από πλευράς της Microsoft, με την ολική απαλλαγή από χειριστήρια, ήταν απλά το επόμενο βήμα. Μόνο που, κατά τη Microsoft, δεν είναι και το τελευταίο – το αντίθετο, αποτελεί την αρχή για τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
«Παρά τον όποιο ενθουσιασμό, η πραγματικότητα είναι πως η βιομηχανία μας –συμπεριλαμβανόμενης της Microsoft- έχει απλά αγγίξει την επιφάνεια του τι είναι δυνατό» ανέφερε στο Official Microsoft Blog ο Steve Clayton της Microsoft.
«Για την Microsoft, τα φυσικά συστήματα χειρισμού…» (Σημ.: απόδοση του «natural user interfaces (NUI)») «…είναι ένας τομέας όπου έχουμε επενδύσει εδώ και πολλά χρόνια. Οι καρποί των επενδύσεων μας αρχίζουν να διαφαίνονται τώρα σε πολλά από τα προϊόντα μας, συμπεριλαμβανόμενων των Windows Phone 7, της Microsoft Surface 2.0, της Bing for Mobile και του Office 2010 Mini Translator. Ένα από τα προϊόντα μας που δέχθηκε πολύ προσοχή τελευταία είναι το Kinect μας για το Xbox 360, που εμπεριέχει αναγνώριση προσώπων καθώς και χρήση με νεύματα και φωνητικό έλεγχο.»
«Η φυσική και διαισθητική τεχνολογία όπως το Kinect μπορεί να είναι πολλά περισσότερα από απλά μια σπουδαία πλατφόρμα για παιχνίδια και ψυχαγωγία – ανοίγει τεράστιες προοπτικές για την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων όπως θέματα υγείας, εκπαίδευσης και παρέχοντας ευκολότερη πρόσβαση σε άτομα με αναπηρίες».
«Καθώς κάθε τεχνολογία μεταβαίνει από το πιθανό στο δυνατό, εμφανίζεται ένας αριθμός σημαντικών ερωτήσεων, όπως «Υπάρχει ανάγκη, είναι έτοιμη η αγορά για αυτήν, θα γίνει αποδεκτή;». Οι έρευνες μας δείχνουν πως η πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε ανεπτυγμένες και υπό ανάπτυξη αγορές βλέπουν σπουδαίο δυναμικό στις εφαρμογές με φυσικά συστήματα χειρισμού, πέρα από την ψυχαγωγία. Και περισσότερο στην Κίνα και την Ινδία, 9 στους 10 ερωτηθέντες ανέφεραν πως είναι πιθανό να χρησιμοποιούν τεχνολογίες φυσικών συστημάτων χειρισμού σε ένα εύρος τομέων της ζωής τους – από την εργασία, την εκπαίδευση και την υγεία μέχρι τις κοινωνικές επαφές, την ψυχαγωγία και το περιβάλλον.»
«Είναι μια συναρπαστική εποχή για τη Microsoft, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, καθώς εξερευνούμε τις πιθανότητες που παρέχουν τα φυσικά συστήματα χειρισμού και το πώς μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε πραγματικότητα – το Kinect για το Xbox 360 είναι απλά ένα πρώτο βήμα. Από πλευράς μας, θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε όσα έχουμε μάθει και την τεχνολογία μας σε τομείς όπως η υγεία, η εκπαίδευση και ακόμη περισσότερα. Θα συνεχίσουμε να σπρώχνουμε τα όρια, να χαμηλώνουμε τα εμπόδια στη χρήση της τεχνολογίας, και νομίζω πως θα εκπλήξουμε τον κόσμο με τις πραγματικές δυνατότητες των συστημάτων φυσικού χειρισμού».
newpost