Σάββατο, 17 Απριλίου 2010, 09:00
Τελικά, κάθε άλλο παρά ανθεκτικές και αξιόπιστες, σε σχέση με εκείνες των προηγουμένων ετών, αποδεικνύονται οι τωρινές παιχνιδομηχανές της εποχής του High Definition (με εξαίρεση φυσικά το Nintendo Wii). Βλέπετε, όλα τα χρόνια ύπαρξης των μηχανημάτων αποκλειστικά για videogames (εξού και «παιχνιδοκονσόλες»), δηλαδή από τότε που γεννήθηκαν, γύρω στο 1974, μέχρι και το 2005, που βγήκε το Xbox360 (και ακολούθως το PlayStation 3 το 2006), ένας παράγοντας ήταν 100% ξεκάθαρος στον υποψήφιο αγοραστή: η αξιοπιστία. Μια αξιοπιστία που απεδείκνυε εαυτόν σε κάθε μορφή κονσόλας, ανεξαρτήτως της εταιρείας κατασκευής τόσα χρόνια…«πήγε περίπατο» πρώτα από την Microsoft και το Xbox 360 το 2005 και κατόπιν από τη Sony και το PlayStation 3 της.
Ο ρυθμός αποτυχίας / σφάλματος υλικού (hardware fault / error) έχει μετατραπεί στη σύγχρονη «κατάρα» των νέων μηχανημάτων, ακριβώς επειδή… είναι συχνός – σε σημείο τέτοιο μάλιστα που αρκετοί κάτοχοι έχουν αλλάξει την κονσόλα τους πάνω από δύο φορές, γεγονός που σαφέστατα «τσούζει» την τσέπη των καταναλωτών σ' αυτές τις δύσκολες οικονομικώς εποχές. Πρόσφατα εκπονήθηκε μια νέα έρευνα μεταξύ 500.000 χρηστών από την NoFussReviews και τα αποτελέσματα αποδεικνύουν περίτρανα ότι διανύουμε τη χειρότερη εποχή αξιοπιστίας στις παιχνιδομηχανές. Πάνω από το 42% δήλωσε πως έχει χαλάσει το Xbox360 του, ενώ για το PS3 το νούμερο πέφτει στο 8% και για το Nintendo Wii το ποσοστό είναι μόλις στο 1%.
Η κατάσταση όμως χειροτερεύει: στην ερώτηση αν έχει αλλαχτεί η κονσόλα πάνω από δύο φορές, οι κάτοχοι Xbox360 απάντησαν θετικά κατά 55% (ειλικρινά, αίσχος), για το PS3 το νούμερο είναι στο 12% και για το Nintendo Wii είναι… 0% (ολογράφως: μηδέν, εύγε Nintendo). Και τα χάλια συνεχίζονται: 39% των κατόχων Xbox360 χρειάστηκε να το αλλάξουν πάνω από τρεις φορές, αντίστοιχα το 8% των κατόχων PS3 και απολύτως κανένας (0%) για το Nintendo Wii. Από το σημείο αυτό και μετά πιστεύουμε ότι δεν έχει νόημα η περαιτέρω ανάλυση, καθώς είναι εμφανής η μειωμένη αξιοπιστία των μηχανημάτων των δύο μεγάλων εταιρειών. Πάντως, τα νουμεράκια έχουν και συνέχεια, όπου βέβαια μόνο γέλια μπορούν να προκαλέσουν: για αλλαγή πάνω από 4 φορές έχουμε σκόρ 6% και 1% (Xbox 360 / PS3) και για αλλαγή πάνω από 5 φορές (ναι συμβαίνει και για 5η φορά) πάμε στο 3% για το Xbox 360 και στο 1% για το PS3 – εννοείται πως το Wii είναι στο 0% πριν…
Ο ρυθμός αποτυχίας / σφάλματος υλικού (hardware fault / error) έχει μετατραπεί στη σύγχρονη «κατάρα» των νέων μηχανημάτων, ακριβώς επειδή… είναι συχνός – σε σημείο τέτοιο μάλιστα που αρκετοί κάτοχοι έχουν αλλάξει την κονσόλα τους πάνω από δύο φορές, γεγονός που σαφέστατα «τσούζει» την τσέπη των καταναλωτών σ' αυτές τις δύσκολες οικονομικώς εποχές. Πρόσφατα εκπονήθηκε μια νέα έρευνα μεταξύ 500.000 χρηστών από την NoFussReviews και τα αποτελέσματα αποδεικνύουν περίτρανα ότι διανύουμε τη χειρότερη εποχή αξιοπιστίας στις παιχνιδομηχανές. Πάνω από το 42% δήλωσε πως έχει χαλάσει το Xbox360 του, ενώ για το PS3 το νούμερο πέφτει στο 8% και για το Nintendo Wii το ποσοστό είναι μόλις στο 1%.
Η κατάσταση όμως χειροτερεύει: στην ερώτηση αν έχει αλλαχτεί η κονσόλα πάνω από δύο φορές, οι κάτοχοι Xbox360 απάντησαν θετικά κατά 55% (ειλικρινά, αίσχος), για το PS3 το νούμερο είναι στο 12% και για το Nintendo Wii είναι… 0% (ολογράφως: μηδέν, εύγε Nintendo). Και τα χάλια συνεχίζονται: 39% των κατόχων Xbox360 χρειάστηκε να το αλλάξουν πάνω από τρεις φορές, αντίστοιχα το 8% των κατόχων PS3 και απολύτως κανένας (0%) για το Nintendo Wii. Από το σημείο αυτό και μετά πιστεύουμε ότι δεν έχει νόημα η περαιτέρω ανάλυση, καθώς είναι εμφανής η μειωμένη αξιοπιστία των μηχανημάτων των δύο μεγάλων εταιρειών. Πάντως, τα νουμεράκια έχουν και συνέχεια, όπου βέβαια μόνο γέλια μπορούν να προκαλέσουν: για αλλαγή πάνω από 4 φορές έχουμε σκόρ 6% και 1% (Xbox 360 / PS3) και για αλλαγή πάνω από 5 φορές (ναι συμβαίνει και για 5η φορά) πάμε στο 3% για το Xbox 360 και στο 1% για το PS3 – εννοείται πως το Wii είναι στο 0% πριν…
zougla/ M.A.R.C-review