Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Επόμενης γενιάς αρχιτεκτονική -Very Light Car

Νέα VLC τροχαίο-πλαίσιο στην οθόνη στο The Henry Ford Museum
Η ομάδα Edison2 δεν έχει μείνει αδρανής από τη νίκη του Progressive Insurance Automotive X Prize , με πολύ ελαφρύ αυτοκινήτου του (VLC) πίσω στο 2010. Η ηλεκτρική έκδοση του VLC παρουσιάστηκε το 2011 και αυτό το μήνα είδε την νέα αρχιτεκτονική η οποία θα αποτελέσει τη βάση των πρωτοτύπων των καταναλωτών της εταιρείας παρουσίασε στο The Henry Ford μουσείο.

Ενώ οι αποδόσεις εξωτερικό της νέας έκδοσης σίγουρα φαίνονται περισσότερο σαν ένα όχημα του μέλλοντος, οι ίδιες αρχές που υπογράμμισε το ενσωματωμένο σκοπό, X-Prize κερδίζοντας αρχική εξακολουθούν να βρίσκονται στο προσκήνιο - εξαιρετικά μικρό βάρος και τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.
Νέα vs Old - η εξέλιξη του VLC
Το VLC X Prize, σύμφωνα με το σχεδιασμό ζυγίζει μόλις £ 830 (376 κιλά) και διαθέτει το χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας που έχει καταγραφεί ποτέ στο Εργαστήριο GM Aero για μια περίοδο τεσσάρων επιβατικών αυτοκινήτων σε 0.160. Σύμφωνα με Edison2, η επόμενη γενιά VLC ατού τον προκάτοχό του όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση, με τα κέρδη βοηθώντας να αντισταθμιστούν κάποιες από τις προσθήκες που απαιτούνται για μια φιλική προς τον καταναλωτή εκδοχή, όπως καθρέφτες όραμα.
Το νέο VLC σπορ, επίσης, με βελτιωμένη ορατότητα του οδηγού, ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό με την ευκολότερη είσοδο και έξοδο, ένα σασί κατασκευασμένο από μεταλλικό φύλλο αλουμινίου (σε αντίθεση με ατσάλινους σωλήνες) και μεγαλύτερες ζάντες που οδηγούν σε περισσότερα ταξίδια για την αναστολή στον τροχό set-up.
Σε τροχούς ανάρτηση αποτελεί ένα βασικό μέρος της αρχιτεκτονικής VLC


Πηγή: Edison2 .