Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Και δεύτερο περιστατικό με «φλεγόμενο» iPhone 4

kamenoiphonebraz
Μετά τον πανικό που προκλήθηκε σε αεροπλάνο εξαιτίας ενός iPhone 4 που έπιασε φωτιά, ένα νέο περιστατικό έρχεται να ανησυχήσει ακόμα περισσότερο τους κατόχους του τηλεφώνου της Apple.
Σύμφωνα με τα ΜΜΕ της Βραζιλίας, μια συσκευή που ήταν συνδεδεμένη με φορτιστή άρχισε να βγάζει καπνούς και σπίθες λίγα μόλις εκατοστά από το πρόσωπο του ιδιοκτήτη του! Ο νεαρός δεν τραυματίστηκε αλλά το όλο γεγονός τον αναστάτωσε αφάνταστα καθώς θα μπορούσε να είχε τυφλωθεί.

«Το πρωί που ξύπνησα, δευτερόλεπτα πριν αναφλεγεί το iPhone μου είδα σπίθες και καπνούς να βγαίνουν μέσα από τη συσκευή. Το δωμάτιο μου μύριζε πολύ άσχημα. Έκλεισα τον διακόπτη του ρεύματος του δωματίου μου, άνοιξα το παράθυρο και έφερα έναν ανεμιστήρα για να διώξω τον καπνό. Είμαι σώος αν και η συσκευή απείχε μόλις 15 εκατοστά από τα μάτια μου», δήλωσε ο Ayla Mota.
mediagate