Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Το νέο Citroen DS4 κάνει και….μασάζ

Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Μετά το DS3 που έχει καταφέρει να κλέψει τις καρδιές χιλιάδων υποψηφίων αγοραστών σε ολόκληρο τον κόσμο, η Citroen ανοίγει και άλλο την… όρεξη, αυτή τη φορά με ένα πιο μεγάλο μοντέλο. Ο λόγος για το DS4, το δεύτερο μέλος της σειράς DS το οποίο συνδυάζει την υψηλή αισθητική και την λεπτότητα με το δυναμικό στυλ ενός coupé, αποτελώντας ένα σύνολο εξαιρετικά πρακτικό με συμπαγείς διαστάσεις (4,27 μέτρα μήκος, 1,81 πλάτος και 1,53 ύψος). ...



Η σχεδίαση της σειρά DS είναι ιδιαίτερα ελκυστική
Η σχεδίαση της σειρά DS είναι ιδιαίτερα ελκυστική
Σχεδιασμένο με ιδιαίτερη προσοχή ώστε να προσφέρει μια αίσθηση αποκλειστικότητας τόσο μέσω της εξωτερικής, όσο και της εσωτερικής του εμφάνισης, το γαλλικό μοντέλο διαθέτει ιδιαίτερα προσεγμένα υλικά. Το μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ επιτρέπει στους επιβάτες να απολαμβάνουν εξαιρετική ορατότητα και φωτεινότητα με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός πολύ ευχάριστου περιβάλλοντος. Συνδυάζοντας της αισθητική ενός coupé με την πρακτικότητα ενός οχήματος με 2+2 πόρτες, το DS4 προσφέρει τρείς πίσω θέσεις. Οι πίσω πόρτες διαθέτουν κρυφές χειρολαβές ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 370 λίτρων και περιλαμβάνει έξυπνες χρηστικές λύσεις. 

Πέντε κινητήρες 
Από εκεί και πέρα η επιλογή 5 σύγχρονων και αποδοτικών κινητήρων – 3 βενζινοκινητήρες και 2 HDi – προσφέρουν στο DS4 δυναμικές επιδόσεις με χαμηλό περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο, όπως ο νέος βενζινοκινητήρας των 200 ίππων και οι νέοι πετρελαιοκινητήρες e-HDi. Σε κάθε περίπτωση οι πέντε κινητήρες θα πληρούν τις προδιαγραφές Euro5. Οι τρείς βενζινοκινητήρες, VTi με 120 ίππους, THP με 155 και ο νέος THP 200 έχουν εξελιχθεί, σε συνεργασία με την BMW. Ο νέος THP 200 βασίζεται στον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.6 λίτρων και χαρίζει υψηλά επίπεδα επιδόσεων και άνεσης χάρη στους 200 ίππους και τα 275Νm ροπής μόλις στις 1.700σ.α.λ. Παρά την υψηλή απόδοση, οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 149 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Παράλληλα θα είναι διαθέσιμοι δύο πετρελαιοκινητήρες HDi: o HDi 110 (επίσης διαθέσιμος σε έκδοση e-HDi) και ο HDi 160 – που σε κάθε περίπτωση είναι εφοδιασμένοι με φίλτρο μικροσωματιδίων. 

Κάνει και... μασάζ! 
Το εσωτερικό του DS4
Πέρα από το δυναμικό και ξεχωριστό στυλ, η καμπίνα του DS4 παραμένει πιστή και στην ιδέα της δημιουργικής τεχνολογίας (Créative Technologie), προσφέροντας εξοπλισμό, χρηστικότητα και έξυπνες λύσεις για την απόλυτη αίσθηση άνεσης και φιλικότητας. Το νέο εξελιγμένο ηχοσύστημα εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ποιότητα ήχου για όλους του επιβάτες, ενώ τα εμπρόσθια καθίσματα είναι διαθέσιμα με λειτουργία μασάζ και ηλεκτρική ρύθμιση της οσφυϊκής χώρας. Ο οδηγός του DS4 μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα ηχητικά θέματα - Classic, Crystal Symphony, Jungle Fantasy & Urban Rythmik – για τις υπενθυμίσεις ή τις προειδοποιήσεις του αυτοκινήτου, τρία επίπεδα κλιματισμού (μαλακό, μέσο & έντονο) καθώς και μια πλειάδα χρωμάτων για τον πίνακα οργάνων. Παράλληλα ο οδηγός έχει πρόσβαση σε όλα τα κύρια χειριστήρια για την άνεση μέσω φωτιζόμενων διακοπτών στο τιμόνι. Για την απόλυτη ηρεμία το DS4 είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα σύνολο τεχνολογιών που αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας. 

Τεχνολογία στο φουλ Συγκεκριμένα, το σύστημα Citroën eTouch το οποίο αυτόματα ή χειροκίνητα πραγματοποιεί επείγουσες κλήσεις μέσω της ενσωματωμένης κάρτας SIM, για άμεση παροχή βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος. Επίσης τα εμπρόσθια φώτα ομίχλης με λειτουργία «cornering light» προσφέρουν αυξημένη ορατότητα στις στροφές που φτάνει μέχρι και τις 75ο αριστερά και δεξιά του οχήματος. Η συγκεκριμένη λειτουργία ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει τα φλας ή όταν οι τροχοί έχουν στραφεί σε γωνία μεγαλύτερη των 60°. Το σύστημα παρακολούθησης τυφλής γωνίας – βασισμένο σε παρόμοια τεχνολογία με εκείνη των αισθητήρων στάθμευσης το οποίο χρησιμοποιεί τέσσερις αισθητήρες υπερήχων, ώστε να ειδοποιήσουν τον οδηγό αν υπάρχει κάποιο όχημα στις τυφλές γωνίες. Ο οδηγός ενημερώνεται μέσω μιας ένδειξης που εμφανίζεται στους εξωτερικούς καθρέπτες. Τέλος ο προγραμματιζόμενος ρυθμιστής και περιοριστής ταχύτητας ο οποίος αυξάνει τόσο τα επίπεδα άνεσης όσο και ασφάλειας για την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. 

Το DS4 θα παρουσιαστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι, ενώ το λανσάρισμα του θα πραγματοποιηθεί το 2011. 
zougla.gr