Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

«StarCraft»

Επιστροφή του «StarCraft» μετά από μια επταετία!

Δώδεκα χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτρονικού παιγνιδιού StarCraft και ύστερα από επτά χρόνια προετοιμασίας του δεύτερου (αποτελεί ρεκόρ χρονικής απόστασης ανάμεσα σε δύο παιγνίδια της ίδιας σειράς), η αμερικανική εταιρία Blizzard, προσδοκώντας να κερδίσει τόσο τους «πιστούς» της όσο και νέους παίκτες, έβγαλε στην αγορά τη συνέχεια (sequel) του γνωστού game, που αποδείχτηκε ένα από τα πιο κερδοφόρα στην ιστορία και το πιο δημοφιλές online βιντεοπαιχνίδι στον κόσμο.
Η από μακρού αναμενόμενη διαγαλαξιακή περιπέτεια, που ανήκει στην κατηγορία των παιχνιδιών στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο (Real-Τime Strategy-RTS), έχει τίτλο «StarCraft II: Τα φτερά της ελευθερίας».
Συνεχίζει εκεί που είχε σταματήσει το πρώτο παιγνίδι του 1998, δηλαδή...
στον 26ο αιώνα, σε ένα μακρινό μέρος του γαλαξία μας, όπου οι Τέρανς, εξόριστοι από τη Γη, βρίσκονται σε πόλεμο με τους Ζεργκ και τους Πρότος και οι παίκτες-χρήστες καλούνται να νικήσουν τις εχθρικές στρατιές νοημόνων εντόμων, τηλεπαθητικών εξωγήινων κ.α.
  
Η Blizzard (που απασχολεί 4.600 άτομα και είναι δημιουργός του “World of Warcraft” το 2004), και ο επικεφαλής σχεδιαστής του παιγνιδιού Ντάστιν Μπράουντερ, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία, φρόντισαν να υιοθετήσουν ένα σύστημα τέτοιο, που επιτρέπει στους χρήστες, ιδίως στους αρχάριους, να προοδεύουν σταδιακά, αρχικά παίζοντας μόνοι τους και στη συνέχεια εναντίον άλλων παικτών στο διαδίκτυο.
  
Το πρώτο παιγνίδι StarCraft πούλησε περίπου 10 εκατομμύρια αντίγραφα (σχεδόν τα μισά στη Ν.Κορέα όπου επικράτησε…πανικός μεταξύ των gamers) και, μαζί με το “Command and Conquer” της ΕΑ, χαρακτηρίστηκε το κορυφαίο παιγνίδι του είδους του.
Οι αναλυτές περιμένουν ότι μέχρι το τέλος του 2010 θα έχουν πουληθεί περίπου 7 εκατ. του «σίκουελ».